Wednesday 28 September 2011

M.A.L.A.S

Aku xtau nape....
Malas aku dari bulan ramadhan aritu xhilang2 lagi... Kalau bulan ramadhan aritu boleh la dimaafkan pasal puasa kan. Dah abis bulan ramadhan masuk pulak bulan syawal. Naik opis lepas seminggu cuti raya, lemau lagi bak kerepek pisang yang dah masuk angin. Alahai nasib badan...

Sekarang ni dah masuk Zulkaedah (ye ke???) aku still xde mood nak wat keja kat opis. Dalam xde mood tu jugak boleh pulak projek yang aku handle nak tender. Itulah yang dikatakan jodoh dan pertemuan di tangan tuhan. Betul ke perumpamaan tu. Dah la projek tu aku start sangatlah slowmotion dengan xde moodnya tup..tup..dah tender dah pun. Alhamdulillah setakat aku keja kat sini, ini merupakan projek ke 3 aku ditender (macam ayat skema la pulak) dan nak jadi poyo sket sebab projek tu semua aku design sendiri.

Iklan Tender
Aku berharap dan berdoa agar aku dapat merajinkan semula diri aku secara total luar & dalam demi masa depan keluarga dan kerjaya aku (chewahh ayat skema lagik)......Lepas ni banyak lagi assignment, checking, site visit, submission to authodity yang aku kena buat. Semoga semuanya berjalan lancar. Amin....

AB: Korang dah boleh agak ke aku keja kat mane. Kalo kena masanya nanti aku boleh bgtau dalam entry yang lain. Good luck to all tenderer.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...