Friday 23 September 2011

Tersebutlah kisah...

Pada satu hari yang aku pun tak ingat masa & tarikhnya, bermulalah satu perbualan biasa antara si suami dgn si isteri. Begini kisahnye....

I: abg, ayg tgk husband kwn ayg rajin buat blog. Ape kata abg buat blog jugak...
S: ish..abg xpandai la nak buat blog ni.
I: ala, abg cuba la. Mcm menarik je. Ade mcm2, bla..bla..bla.. Abg kan rajin, baik hati, hensem, kacak lagi bergaya... (yg lebih2 tu aku yg tmbh sndri)
S: nak tulis pasal ape???
I: abg tulis la ape2 pasal kita. Gi jenjalan ke, mkn2 ke...
S: x kata ape2. Diam membisu jek.....

Actually, aku mmg suka baca blog. Dari blog tulah mcm2 info yg aku blh dapat. Penah gak aku terfikir nak buat blog tp xtau nak tulis pasal ape. So lepas beberapa hari kejadian di atas, aku rasa macam 1 kuasa magik masuk dlm diri aku. Dgn berbekalkan galaxy tab aku, aku taip la address ni:-

alanbaik.blogspot.com
Blog not found
Sorry, the blog you were looking for does not exist. However, the name alanbaik is available to register!


Tadaaaaa... eh..eh..masih available la alanbaik ni. Pikir punya pikir, last2 aku decide untuk register dulu alanbaik.blogspot.com ni. Mana la tau tiba2 ade alanjahat alanbaik lain nak buat blog jugak. Hehehe...

Bermulalah episod alanbaik dalam dunia maya ni...
Semoga berjaya untuk diri sendiri.
Sekian.

AB: Mati akal nak pikir bahan next post. Adoyaiii...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...