Sunday 2 October 2011

Aku dan numerologi

Numerologi ialah suatu kajian nombor yang mengkaji kecenderungan dan sikap dan tabiat seseorang. Kebiasaannya kajian yang dibuat adalah berdasarkan tarikh lahir seseorang. Setelah tarikh lahir aku ditambah tolak punca kuasa duakan, kajian numerologi  membuktikan bahawa aku mempunyai ciri-ciri berikut:-

1) pendiam & pasif tapi seorang yang aktif di kalangan rakan-rakan (pilih bulu jugak aku ni hehehe)
2) bertanggungjawab dan sangat bermoral (i loike)
3) tak akan mempermainkan orang lain (aku xkan kecewakan korang chewahh)
4) perlu menjadi pintar (maknanya aku belum brapa nak pintar la ni kan)
5) luar nampak kuat, tapi hati lembut (ni kes dalam hati ada taman)
6) sangat berhati-hati dan percaya (memang selalu berhati-hati dalam byk perkara)

Daripada ciri-ciri di atas, tak semua statement tu 100% betul tapi jawapan tu boleh diterima pakai. Diorang yang mengkaji rahsia nombor berdasarkan tarikh lahir ni memang dah mengambilkira macam2 aspek dan biasanya ahli psikologi dan motivator selalu menggunakan teknik untuk meningkatkan motivasi dan keyakinan diri seseorang.


AB: tgk balik ciri-ciri kat atas tu, baik-baik belaka je kan. Tak sia-sia nama alanbaik ni. Betul tak???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...