Wednesday 12 October 2011

Aku Ramai Peminat Ke?

Alkisahnye arini bapak bos segala bos2 yang ade kat jabatan aku ni a.k.a Ketua Pengarah (KP) datang ke office aku sebab arini ada majlis penyampaian sijil penghargaan & cenderahati kepada staf2 yang join program bacaan doa, tazkirah & tadarus sempena bulan Ramadhan yang lalu. Dan tanpa diduga aku telah dijemput sebagai tetamu UNDANGAN KHAS kat majlis ni okey! Rupa2nya aku antara penerima sijil penghargaan dek kerana kesetiaan aku menjadi pembaca doa pagi kat building ni (ecececeh...baik sungguh alanbaik baca doa pagi2). 

So arini dapatlah peluang salam n terima sijil drpd KP. Actually, sebelum ni aku penah gak dok dalam 1 meeting dengan dia beliau tapi masa tu dia beliau jadi Timbalan KP tapi arini aku face to face dengan dia beliau sebagai KP. Bangga sikit ajelah... Pastu nak plak mase emcee panggil nama aku tetibe orang dok tepuk tgn n riuh sekejap. "Ai...ramainye peminat", kata Dato KP kat aku. Aku just hehehe aje. Member opis memang suka sakat aku dek kerana ke'baik'an aku ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...