Saturday 6 October 2012

Teruja Nak Pergi Fraser Hill

Seumur hidup aku yang nak mencecah 30 tahun ni, tak pernah lagi menjejakkan kaki ke Fraser Hill. Memang tak terlintas dan berkeinginan pun nak terjahi ke Bukit Fraser. Tak tau kenapa mungkin Fraser Hill jarang disebut-sebut berbanding Cameron Highland kot. Wife aku pernah ajak jalan-jalan ke FH tapi tak pergi pun.

Beberapa hari lepas dapat sms dari seorang member mengajak bercuti di rumah peranginan milik syarikatnya. Setelah berbincang, akhirnya persetujuan dimeterai. Wah! dimeterai sangat ayat tu.

Barulah rasa teruja tu datang tapi tak berapa sangat teruja la sebab cerita pasal FH ni aku jarang dengar. Tak tau apa sangat specialty dan tempat-tempat menarik kat sana. Berbanding wife aku pulak, dia memang excited nak pergi tempat-tempat sejuk ni. Since dari Subuh tadi dia dah start buat persiapan, packing baju, masak breakfast. Aku pulak ZZZzzzz hehehe.... eh ada la tolong iron baju habaq hang.


Apa yang aku pasti, kalau dah sampai FH mesti kena pergi tempat ni pastu amik gambar depan jam ni. Betul tak? Hehehe.... Oklah, nak siap-siap dah. Semoga perjalanan selamat sampai ke destinasi percutian. Feeling ala-ala negeri omputeh la sangat kan. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...