Wednesday 31 October 2012

Kepentingan Eno Dan Jarum Peniti Semasa Berkursus



Salam siaran dari Awana Genting Highland. Wahh sejuknya kat sini. Nyaman terasa suasana dilitipu kabus. Kabus je pun kekdahnya bukan salji so tak perlu feeling obersi sangat kan.





Penginapan aku disini selama 5 hari 4 malam. Hamek kau. Arini masuk hari yang ke 3 aku di sini. Kehadiran aku disini atas jemputan Nuffnang RWGenting evangelist. Ok aku tipu. Takde maknanya nuffnang nak ajak aku datang sini. Aku sedar sapelah diriku ini *sobsob*



Gambar di atas merupakan bukti kukuh menunjukkan sebab musabab kehadiran aku di Awana Genting ni. Dengan bangganya aku nak bagitau mood happy yang teramat sangat sedang melanda diri ini. Takde maknanya mood happy bagai dengan situasi sekarang. Gila kot 5 hari 4 malam tu terlibat dalam bengkel projek ni. Bosan ya amat sangat. Ni first time ni aku involve kursus@bengkel lama-lama macam ni. Paling lama pun 3 hari jek.

Tapi ade part yang bestnya. Mesti semua orang dah boleh agak kan. Ya betullll! Part yang best yang dinanti-nantikan ialah makan, makan dan makan. Gila baq hang kat sini punye buffet punyalah banyak pilihan. Dah la banyak pilihan sedap pulak tu. Kuat nafsu makan kaw kaw memang tak hengat dunia.

Aku saje tepekkan gambar makanan yang aku hadap bagi memudahkan pengiraan kalori yang aku telah ambil hehehe.





















Nampak tak variasi makanan yang aku ghadak. Begitu jugalah bertambahnya berat badan aku. Mengah weh keras perut kot.

Berbalik kepada tajuk entry aku, memang penting rasanya eno time gini. Sebab bila kursus je mesti ada makan. Kursus makan makan kursus makan makan makan makan. Aku ni kiranya dah macam orang dalam iklan eno tu. Mengah weh rasanya sekarang ni. Tapi malangnya eno takdok huhuhu.....

Yang kes jarum peniti pulak? Perut ni dah macam belon rupanya. Kalaulah ade jarum peniti, nak dicucuk-cucuk je kat perut ni harap-harap boleh kempis. Woi!!! Itu nak mencedera diri sendiri namanya. Jangan carik penyakit ye alan. Gurau jek hihihi


p/s: abis bengkel ni rasa nak dietlah (tangan di bahu mata ke atas)

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...