Saturday 3 November 2012

Adameben Dalam Berita Genting

Selesai sudah kerja di Genting. Tengah lepak-lepak dalam bilik hotel semalam kat Awana Genting, beleklah Berita Genting yang rasanya setiap bilik kat hotel under Resort World Genting memang ada kot. Ekceli, Berita Genting ni majalah rasmi terbitan Genting di mana isi kandungannya berkisarkan aktiviti, cerita dan berbagai-bagai info di Genting Highland nun.


Diselaknya mukasurat satu persatu, sekali tertarik pulak dengan isi kandungan kat bawah ni.

Mountain of Food Explorasce II

Eh! Ini bukan ke event nuffnang dengan evangelist RWGenting. Wahhh...untunglah diorang dapat join event ni pastu dapat masuk majalah Genting lagi.


Dalam ramai-ramai ni macam kenal je mamat sorang ni...Yang duduk paling bawah sambil menongkat pipi ala-ala manja gitu tak lain tak bukan adameben.blogspot.com.


Confirm, adameben. Penuh bergaya menaiki roller coaster tu. Ketahuilah wahai dak Adam betapa glamernya kau. Cuba bayangkan majalah ni diorang letak kat setiap bilik dalam Hotel Awana Genting, berapa ramai yang baca majalah ni dan berapa ramai yang menatap gambar kau ni. Tu baru kat Hotel Awana, belum lagi hotel-hotel lain kat atas Genting Highland. Cayalah beb! Macam seronok jek event ni kan. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...