Monday 25 June 2012

Semoga Usaha Ini DiberkatiNya


Gambar sekadar hiasan



Hari ini 25.6.2012 merupakan antara hari terpenting dalam perjalanan hidup aku dan isteri dalam melayari bahtera keluarga (just think positive). Akan aku kenang saat ini sampai bila-bila. Doakan usaha kami membawa keberkatan dan dirahmati Allah serta peroleh kejayaan InsyaAllah.

Biarlah ia menjadi tanda tanya dan rahsia apa yang penting sangat dalam catatan sejarah aku ni. Belum masanya untuk aku bercerita dan bila aku dah bercerita ia bukan lagi rahsia.

Diharap sesiapa yang membaca blog alanbaik ini agar sama-sama mendoakan kami. Amin... Blog reader alanbaik memang baik-baik belaka :) Sekali lagi aku ingin ingatkan just think positive ok. Semuanya baik-baik belaka.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...