Friday 2 March 2012

Aku Letih Giler

What a hectic week. Nak tengok blog sendiri pun kejap-kejap je inikan pula nak menghapdet lagilah tak sempat.
Aku rasa letih sangat minggu ni. Kelam kabut dibuatnya. Nak siapkan report, nak prepare drawing for submission DBKL, nak ngadap bos mintak sign cop PE, pastu nak mintak sign client lagik. Tu baru satu bab.

Dalam pada masa yang sama, kena study design projek baru. Atrend meeting tak payah cakap la. Sekarang rasa malas je nak gi meeting. Rasa macam banyak masa dihabiskan kat meeting je.

Time nilah baru sedar yang masa tu amat berharga sangat. Lagi mahal nilainya daripada emas. Bayangkan time lunch pun dok pulun buat kerja. Stop kejap bila terasa lapar - tapau nasik. Ahhhh...nikmatnya rasa.

Minggu ni jugaklah aku setelkan hal rumah baru aku. Baru ke? Kira barulah bagi aku padahal itu rumah lelong aje pun. Bila dapat hakmilik rumah tu, first thing yang aku kena hadap ialah carik tukang kunci kasi pecah la itu rumah. Akhirnya dapat jugak aku melangkah masuk rumah yang aku tunggu hampir setahun pemilikannya. Alhamdulillah.

Dalam menempuh susah payah minggu ni, aku dikhabarkan berita gembira. Member baik time sekolah aku, Shidee call ajak bercuti di di Port Dickson, di rumah peranginan company tempat Shidee kerja. Thanks Shidee ingat lagi kau kat aku.

So nak bagitau kat sini yang aku rasa happy sebab dapat selitkan weekend aku bercuti di PD. Lega rasanya kepala otak aku ni.

Next week macam mana pula??? GULP

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...