Wednesday 14 March 2012

Sesi Pengenalan Maxis Mobile Application Kepada Blogger

Semalam, lepas habis kerja terus merempit gi KLCC. Nasib baik tak kena hujan. Event nuffnang dan maxis yang aku hadir "Maxis Apps - Blogger Experiential Tour" kat Menara Maxis.

T. Kugan sedang briefing produk terbaru maxis
Maxis memperkenalkan Maxis Apps yang boleh didownload secara percuma khas untuk pengguna iPhone, iPad via Apps Store tak lupa juga bagi pengguna android via Google Play. Terdapat 20 aplikasi yang diperkenalkan oleh pihak Maxis. Untuk detail application boleh refer sini. Baru aku tau banyak jugak Maxis apps ni. Selama ni yang aku tau Maxis Movie je, berbaloi sebab buy 1 get 1 free ticket.

Maxis PayPal
Antara demo yang sempat aku tengok, maxis paypal dan finder301. Amboi Kak Sha kita ni, tekunnya dengar explanantion. Faham ke idak tu? Hehehe.....

Maxis Finder301
Tahukah korang, 31% daripada pengguna maxis menggunakan smartphone, sebab tulah maxis menyibukkan diri mencipta 20 application untuk kemudahan dan kesenangan pengguna. Maklumat di hujung jari. Lepas ni bertambahlah application kat tab aku.


Umang aii, ramainya blogger. Dengar cerita ada lucky draw. Kebarangkalian tinggi memungkinkan aku nak merasa galaxy note mahupun iPhone 4s kalau macam ni. Tapi takpe, at least aku dapat berpeluang join event nuffnang ni, secara tak langsung dapatlah aku jumpa blogger-blogger hebat masa kini. First time bersua dengan blogger adamaeben, teratakarmo, dan suterablogger. Tetiba terasa kecik je walhal badan bosar godang ya amat.



Dan saat yang dinanti-nantikan oleh semua orang, MELANTAK TIME


Special thanks to maxis and nuffnang. Lain kali bolehlah ajak saya lagi ya :)

5 comments:

Unknown said...

hohoh ramai giler yang hadir...melantak tu memang setailo laa...hohoho

Unknown said...

nice to meet you to bro

alanbaik said...

Mmg ditunggu saat itu. Mmg setailo habis

Unknown said...

hahahahha.. bila aku nak hapdet entry event ni ntahnya....hahahaha

alanbaik said...

Sha: rajin usaha tangga kejayaan. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...