Tuesday 6 March 2012

Hidup Penuh Dengan Drama

Sebenarnya hari ni aku tak pergi kerja. Demam selsema. Mungkin gara-gara berkubang tak ingat dunia masa percutian di Port Dickson.

Meleleh je hidung ni. Alahai... Arini dok terperap dalam bilik ajelah. Bukak laptop sambil tu pasang tv.

Tengok tv3. Mula-mula layan berita buletin 1.30 ok lah. Abis berita ada pulak cerita indon "Putri Yang Ditukar". Abis je cerita indon, sambung cerita Latin "Bella" pulak. Ingatkan takde cerita lain dah. Rupanya sambung pulak cerita Filipina tapi tajuk apa aku tak tau.

Umang ai, selama ni dok kat opis manalah amik port sangat kan. Baru hari ni perasan berderet-deret cerita luar kat tv ni. Tu baru tv3 belum yang channel astro lagi.

Memang menjadi kegilaan suri rumah @ orang yang bekerja di rumah ni. Contoh paling dekat mak aku. Addicted. Tak boleh miss tengok "Putri Yang Ditukar". Nak tukar channel pun dimarahnya aku. Iklan pun nak tengok. Aku bukan apa, suka mengusik mak aku ni. Gurau ye mak :)

Begitulah kisahnya. Tak lengkap hidup seharian orang-orang di rumah kalau tak disaji dengan drama luar. Kalau hari-hari macam ni boleh faham bahasanya tak payah tengok subtitle kot.

Hidup ini juga penuh dengan drama kan? Ada suka ada duka dan ada hingus masih meleleh lagi. Huwaaa esok nak kerja dah!!!

posted from Bloggeroid

1 comment:

blog-tips-kurus said...

selsema sikit je tu.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...