Wednesday 7 March 2012

Hasil Tangkapan Nelayan Partimer

Percutian di Port Dickson lebih bermakna kalau diisi dengan aktiviti yang menarik. Kalau tanya aku, aktiviti yang paling menarik ialah makan dan tidur. Tapi member aku yang sorang ni memang excited nak tangkap ikan dan ketam. Awal-awal sebelum datang dah sms bagitau plan nak tangkap ikan dan ketam. Mula-mula aku tak percaya.


Haa...inilah dia nelayan partimer yang aku maksudkan, Rashidee aka Shidee Tekken aku panggil dia. Nelayan  partimer pesisir pantai hahaha... Semangat betul Shidee pagi-pagi dah buat preparation.

Hasilnya?????


Day 1 - Dapatlah 3 ekor ketam dengan 2 ekor ikan. Takpe-takpe, lepas ni cuba lagi. Tengok pulak esoknya dapat camne pulak....


Day 2 - Perghhh banyaknya ketam. Ikan pun banyak tapi aku lupa nak amik gambar. Siap sesat 2 ekor udang. Betul kata kau Shidee. Patutlah kau beriya-iya ajak aku datang sini. Bersemangat dengan jaring dan perangkap ketamnya.

Ok dah setel jom kita sambung...........



GEDEBUSHHHHH

2 comments:

Alongxp said...

bang... g tak event ari isnin ni?

alanbaik said...

Pergi kot. Dah dpt invitation. Along ko gi tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...