Wednesday 2 November 2011

Hari Lahir Sidia

Entry kali ni special sikit, sebab request by sidia (bukan nama sebenar). Siapa sidia? Sidia tu buah hati, kekasih gelap dan teman hidup aku sape lagi kalau bukan seorang wanita bergelar isteri. Fuhhh ayat ko alan....

19.10.11 - birthday sidia. Aku xsempat nak wat ape2 preparation untuk celebrate sebab aku tengah kursus 3 hari. Kalo kat opis boleh jugakla aku survey present kat MV. Waktu rehat ajelah yang boleh aku lari2 keluar kelas.

Tak planning ape pun, TING!!! tetiba aku dapat idea. A day before celebrate aku pecut naik moto g kedai Kak Ani Jln Masjid India - dapatla 2 helai tudung wat present. Memang fevret sidia pakai tudung platinum Kak Ani (platinum ke exclusive nama dia??)

Pagi before kerja aku letak la present atas katil ke meja makeup aku pun tak ingat. Pastu bila sidia tau tersipu-sipu senyumnya. Tapi tak bukak lagi sebab dah lambat nak gi kerja. Sidia sms aku katanya tak sabar nak balik umah bukak present tu hihihi....

Malamnya tu aku bawak sidia gi celebrate kat Pavilion makan ice cream cake Baskin Robbins. Ekceli aku dah booking awal pun ice cream cake tu. Penah sidia bagitau teringin nak makan ice cream cake. Aku pun tak penah makan jugak. So inilah masanya.... Malas nak cerita banyak layan ajelah gambar kat bawah ni...

Kad pun tak sempat nak beli. Kira kreatif
jugak la tu kan
Bag tu dah bagi awal sebab beli masa Sogo Sale.
Wrapper n ribbon tu pun barang recycle
kat umah ni. Asal boleh je aku ni hehe...
Tadaaaa......
Testing...testing...123...
PAVILION
Bergambar jap kat luar Pavilion. Ujan time ni xdapat nak gi
dekat fountain
Tadaaa....BR ice cream cake. Choc ice cream with vanilla cake
Oreo topping
No candle blow
A slice ice cream cake. Top layer: marvelous
choc ice cream. Bottom layer: vanilla cake

In front of BR cafe

AB: Happy jugak la hari tu walaupun sambutan tak seberapa sebab weekday - hari kerja, masa pun terhad. Lepas ni ade planning post birthday celebration (ade pulak macam tu) nak jalan2 n makan2 kat sini n kat sini. Kalo rajin aku update dalam blog ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...