Friday 18 November 2011

Pakcik Monang Motor

Di luar jangkaan. Itu yang dapat aku katakan apabila mendapat tahu memenangi tempat ke 2 daripada 21 penyertaan contest ini. Macam tak caye. Terkesima aku dibuatnya sampaikan hingga ke saat ini aku masih belum e-mail lagi no akaun bank kepada beliau. Siap dapat reminder lagi kat post script (p.s.) kat entri ni. Lagipun saje nak bagi abangensem teringat-ingat kat aku hehehe...

Kepada abangensem, mintak maaf ye bang, buat abang tertunggu-tunggu e-mail saya. Banyak sangat akaun bank tak tau nak bagi yang mane. Nanti saya e-mailkan ye bang. Kalo dah jodoh tak ke mana (ape kaitan???)

Teruja pulak rasanya. Sebab apa? Ni kira 1st time aku join contest dalam blog, pastu rasa macam pakcik monang motor dalam iklan power root hehehe. Lagilah rasa teruja sebab dapat join free seat ke mini seminar sembang sub-sale bersama abangensem. Semangat ni..semangat..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...