Thursday 23 February 2012

Groupon Hadramawt Datang Lagi...

Ingat lagi entri aku melantak di Hadramawt? Sila klik Food Hunting | Hadramawt Chulan Square.

Berita baik. Tawaran yang ditunggu sudah tiba.



Nak tau lebih detail? Nak beli voucher ni? Klik http://www.groupon.my/deals/klang-valley-kuala-lumpur/hadramawt/715971355

Menarik kan? Memang berbaloi rasanya tawaran tersebut dengan pakej hidangan yang cukup puas hati. Tambahan pula, beli 1 groupon boleh makan berdua. beli 2 groupon dapat makan 4 orang. Kalau 3 orang? Kalau untuk 3 orang, beli 2 groupon makan 3 orang, 1 lagi buat nasi tambah hehehe. Pakej ni untuk dine in sahaja. Tak boleh take away. Tak pun, time ni lah nak belanja kawan-kawan kan. Susah-susah sangat, nak ajak aku pun boleh :)

Seperti aku yang pernah makan di sini, makanannya memang marvelous. Dah jatuh hati dengan lamb mendy. So, aku tidak teragak-agak untuk membeli offer groupon ini. 

Cepat sementara stok masih ada. Tinggal 2 hari sahaja lagi untuk grab offer ni.


AB: Mentang-mentanglah hari ni gaji, semua aku nak beli. Bila takde duit, ontok-ontok yolah.....

1 comment:

Unknown said...

hoho...tajam mata mencari offer2 yang setailo!...bukak browser,type groupon jugak lah...wakakaka XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...