Sunday 12 February 2012

Hari Ini Usia Perkahwinanku 2 Tahun



Alhamdulillah. Hari ini genap usia perkahwinan aku dan isteri 2 tahun. Dalam usia ini, banyak suka duka yang kami lalui bersama. Semua itu menjadi titik tolak pengalaman hidup sebagai suami isteri. Yang baik dijadikan panduan & amalan, yang tak baik tu buang jauh-jauh.



Semasa bercinta jalan-jalan di Jakarta.


Semasa hari pertunangan 2009.


Ni pulak gelang hantaran masa majlis pernikahan kami. Tak lama lepas pakai, putus pulak. Tak kemas sambungan yang tukang emas tu buat :(
Sampai sekarang wife aku tak merasa pakai gelang kawinnya. Kesian kan. Aku ni yang lambat bertindak. Liat betul nak pergi repair.

Buat pertama kalinya, kitorang celebrate our anniversary sama-sama. Last year, sedih tak dapat celebrate sebab aku kursus selama 2 minggu. So nak ke mana eh kitorang hari ni? Kenalah tunggu kalau nak tau. Itupun kalau aku rajin update blog ni...

posted from Bloggeroid

1 comment:

uncle gedek said...

semoga sehingga ke akhir hayat...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...