Monday 19 December 2011

Aku Dan Turkey Itu

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.


Hari ni aku bersiaran dari Palm Garden Hotel, IOI Resort Putrajaya.


Pada hari yang agak blues ini, aku hadiri satu kursus rekabentuk cerun.


Not bad kursus kali ni sebab aku dapat belajar pasal site investigation, slope failure, slope design, soil nailing etc. Selain tu dapat menambah koleksi woven bag dan pendrive free hehehe


Dan macam biasa, bila sebut aje pasal kursus ni, terbayangkan makan yang berkali-kali dalam sehari. Rasa macam nak cabut je tali pinggang ni.

Nak dijadikan cerita, mentang-mentang la makan buffet style, semua nak dighadak. Amik itu amik ini. Pastu aku tertarik kat daging yang chef tu hiris cantik lalu aku amik dan tuang BBQ sos keatasnya. Marvelous.....


Dengan penuh feel memakan daging itu, member aku pun menegur "tu daging turkey kan?".

"Gulp", what can i say...

Selama ni tak terlintas pun yang aku akan makan turkey atau cakap kampungnya ayam belanda. Selalu tengok je berbalut frozen kat supermarket Sogo mahupun Cold Storage. Hari ni aku makan ko wahai ayam belanda.


Patutlah besar semacam jek saiz badan ko itu.
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...