Wednesday 28 December 2011

DiGi iPhone 4SURE I DO 1ST

DiGi iPhone 4SURE I DO 1ST - Kalaulah aku dapat DiGi iPhone 4S ni 1st thing yang akan aku lakukan ape eh? Let me think...

Aku rasa la kan benda pertama sekali yang aku buat ialah tersenyum gembira sampai ke telinga sambil tu aku pun bercakap "YES!!!! ini iPhone 4S bukan Almad Albab yang punya, tapi AlanBaik yang punya HAHAHA" seronok weh dapat iPhone 4S ni, dah la tu iPhone 4S ni memang menjadi kegilaan semua orang apatah lagi belia muda remaja macam aku ni. Muda remajakah aku jika dilihat pada kerut di dahiku ini hehehe. Pastu aku akan tayang kat semua orang sambila berkata "kau ada???" ish..ish..ish..tak baik tu alan. Iye aku tak buat pun macam tu.

Tentulah excited kan dapat DiGi iPhone 4S ni. Masa tu lah aku nak 'test power' iPhone 4S dengan pakej yang DiGi tawarkan.


Pakej iDiGi 88 RM55 per month. Ok la tu kan. For information, aku tak pernah subscribe apa-apa servis dari DiGi, why not aku try dulu pakej iPhone 4S yang paling basic ni kan. Next time kalau berpuas hati bolehlah upgrade. Betul tak?

OH EM JI - Oh Menarik Gila!!!
Bertepatan dengan konsep DiGi iPhone 4SURE MOST AFFORDABLE, pakej paling aku sukakan ialah internet quota 1GB dan aku akan melayari internet dan merasai kelajuan internet yang DiGi sediakan dengan ciri hebat iPhone 4S dengan processor Dual-core A5 chip itu yang katanya pantas ketika melayari internet dan ciri 'multi-tasking'nya membuka perlbagai aplikasi tanpa gangguan. Itu yang benar-benar aku ingin rasai dengan produk terhangat Apple ini.

DiGi badge
Cuba tengok DiGi badge kat atas ni. Siri mention DiGi iPhone 4S is MINE!
Kalau tak percaya tanya Siri.

Korang kenal tak Siri tu siapa? Kalau tak kenal baca entri aku selepas ini.
Hanya nuffnang dan DiGi sahaja yang kenal Jauhari, Manikam dan Sirivijaya.
Tiada kaitan pun. Just kidding ;p
Peace Yo!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...