Friday 9 December 2011

Impingement Syndrome Part 2

Sambungan daripada entri ini.
Good Morning!!!
Ini bukan down syndrome ye murid-murid. Bila digoogle translatekan impingement tu bermaksud hentaman rupanya....

Mula-mula kita check BP dulu hokey
Just want to update. Sepanjang wife aku duduk kat spital ni banyak menjalani fisio. Kata wife, rasa lega bila buat fisio. Die letak wayar macam kat slimming centre tu, pastu buat ala-ala bekam tu dan lain-lain lagi yang aku sndri pun tak tau camne nak crita. Semalam (8 Disember 2011) MRI & x-ray done. MRI buat 2 tempat 1 kat bahu 1 lagi kat pinggang. Leceh gak wat MRI ni sebenarnya lama aku menunggu kat wad.

Berani doktor pegang tangan wife saya eh. Mak jeles tau
Kali ni doktor yang merawat wife aku Dr Azmie. Hasil pemeriksaan beliau mendapati ligament wife aku koyak. Jadi berkemungkinan wife aku akan diberi injection ataupun kena operation. Aduhai....mintak-mintaklah jangan serius sangat bunyiknya itu. Masa ni result MRI belum kuar lagi. Ape-ape pun kita tungguuuuu......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...