Monday 30 January 2012

Awan Nano Menang AJL 26


Meremang beb aku tengok Hafiz bawak lagu ni malam tadi. Bermodalkan t-shirt dan seluar track serta penampilan ayahnya (Herman Tino dengan baju pagoda) dia boleh sapu 1st prize dan vokal terbaik di AJL 26. Tak payah susah-suah nak terkinja-kinja, carik baju cantik, buat rambut. Nyanyi je kat atas stage berasap tu, at the end ko pergi kejar bapak ko kat pangkin dah menang RM45000. Tahniah Hafiz. Satu lagi bakat program AF yang bertahan setakat ini. Seperti yang aku jangkakan, Si Hafiz ni antara pilihan aku selain 3 Suara - Beribu sesalan.


Dalam pada itu, masa si Hafiz ni tengah perform, tiba-tiba berkaca mata aku beb, sangat menyentuh hati dan perasaan aku. Hampir bergilangan air mata jantan ini. Wah...dan-dan nak cover sambil makan keropok depan tv. Hehehe....pengakuan ikhlas dari aku.

Moral of the story, sayangilah bapa anda yang telah memberikan makan minum, pakaian, memberi pendidikan dan etc dari kecil sampailah sekarang. Walaupun bapak aku bukan macam Herman Tino tapi aku sayang bapak aku. Kenanglah jasa dan pengorbanan mereka.

credit pic: zoommalaysiaku.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...