Thursday 19 January 2012

Shoulder Impingement Syndrom Part 3

Day 3 (18/1/12)


Hari ni wife aku feeling better tapi sakit bahu still ada lagi. Doktor bagi ubat tahan muntah dan ubat gastrik. Makan pun dah ok sikit, lagilah berselera bila mak mertua aku datang bawak makanan dari rumah (ikan haruan masak sup dan bakar). Thanks mama! Aku Bersyukur Kerana Mereka Bukan Macam Ku Salmi


Wife aku dah boleh bangun sendiri nak ke tandas. Doktor dah buat dressing - bersihkan luka kat tempat operation tu. Ubat tahan sakit dan sanile drip dah tak pakai lagi. Hari ni start buat fisioterapi 2 kali sehari. Kadang-kadang pakai cooler pad letak kat shoulder. 


Day 4 (19/1/12)

Hari ni aku sempat jumpa doktor. Doktor bagitau dia tebuk 4 lubang kat shoulder, masukkan jarum & jahit kat ligament yang koyak tu. Pastu letakkan skru plastik permenant kat ligament tu. Lebih kurang macam tu la explanation seorang doktor kepada seorang layman macam aku ni. Boleh bayangkanlah apa yang dia cakap hihihi...Hasil bantuan encik google barulah dapat gambaran jelas. 

Arthroscopy Procedure
Credit pic : mukipartono.com

Hari ni jugak wife aku dapat aksesori baru - "ARM SLING". Kelasss gitew... dan stylo.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...