Tuesday 17 January 2012

Shoulder Impingement Syndrome Part 1

Day 1 (16/1/12)

Selepas Temujanji Doktor | Impingement Syndrome wife aku masuk wad semalam di Pusrawi. Buat kali pertama dalam tahun 2012 dan buat kali kedua menjalani operation di sini. Kali ni proses kemasukan wad lebih mudah berbanding sebelum ni sebab dah dapat GL PruBSN sebelum masuk wad. Nasib baik ada medical card, saat-saat macam ni lah ia sangat membantu.


Seperti yang telah didiagnose oleh doktor (boleh refer DI SINI dan DI SINI), hari ini wife aku akan menjalani operation. Untuk makluman juga, shoulder impingement syndrome atau sindrom bahu lenguh ni memang banyak berlaku di kalangan wanita dan mereka yang bekerja mengadap komputer.



Untuk maklumat lanjut mengenai sindrom bahu lenguh, google je pasal "sindrom bahu lenguh" atau boleh  rujuk:-

1) http://intim.wordpress.com/2007/12/20/sindrom-bahu-lenguh-bukan-hanya-sakit-urat - arkitel mengenai sindrom bahu lenguh. Fakta diperolehi daripada Kol (B) Dr. Azmi Abdul Latif, doktor yang merawat wife aku di Pusrawi



p/s: Kalau sebelum ni wife aku dok kat wad As-Salam, kali ni pulak dok kat wad An-Naeem. Rasanya servis di wad As-Salam lagi best daripada wad An-Naeem ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...